środa, 6 kwietnia 2011

3,2,1,0... start

Witajcie,

Nazywam się Kamil Kurak i od przeszło 3 lat jestem właścicielem biura podróży Travel Expert.

Myśl o rozpoczęciu prowadzenia własnego bloga dojrzewała w mojej głowie już od jakiegoś czasu. Zdecydowałem się wczoraj za sprawą miłej Pani, która przyniosła mi swoje zdjęcia z podróży do Egiptu, zakupionej jakiś czas temu w moim biurze oraz piosence Marka Grechuty "Ocalić od zapomnienia" prezentowanej w radiowej "Trójce". Zdjęcia te najprawdopodobniej zajęłyby kilka kolejnych "MB" na dysku twardym i przeleżały tam kilka lat, do następnego sformatowania komputera.

A przecież nie wszyscy byli w Tabie i być może przed wyjazdem chcieliby zobaczyć jak wyglądają tamtejsze plaże...

Dlatego ten blog będzie próbą przybliżenia Wam rożnych zakątków świata, które udało się zwiedzić moim klientom lub mi osobiście i zachęcenia Was do odbywania bliższych i dalszych podróży.

Będę również starał się poruszać tematy opisujące stronę organizacyjną turystyki. Na pewno pojawią się posty na temat biur podróży, linii lotniczych, czy porady dotyczące właściwego wyboru i planowania wyjazdów.

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i sugestie z Waszej strony.

Kamil Kurak


Ocalić od zapomnienia - Marek Grechuta

Taba - zdjęcia Pani Jolanty, styczeń 2011



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz